24-Uurs Service

STORINGSDIENST Axess Lift Solutions beschikt over een eigen storingsdienst die dag en nacht bereikbaar is. 24 uur per dag, zeven dagen per week. Axess staat dus altijd voor u klaar. Vanuit elke lift die wij leveren is binnen enkele seconden contact mogelijk met onze storingsdienst. Een veilig gevoel. Onze getrainde medewerkers zullen u als u belt, eerst telefonische ondersteuning geven. Als het nodig is komt er iemand langs. Dat kan zelfs ‘s avonds of ‘s nachts. Dit is afhankelijk van het gebouw, de wijze waarop het gebruikt wordt en of het bedrijf een onderhoudscontract heeft. Storingen met een lage prioriteit worden op normale werktijden door een vast serviceteam opgelost. Ook klanten zonder contract worden door ons geholpen; zij kunnen een storing melden of een onderhoudsopdracht verstrekken en worden dan geholpen. Voor service, storingen of informatie kunt u altijd bellen met +31 342 426 000. SERVICE EN ONDERHOUD U kiest met zorg de lift die u nodig heeft, maar u wilt ook goede nazorg en service. Axess begrijpt dat. Ons doel is u met de meeste toewijding van dienst te zijn. Onze liftinstallaties voldoen aan zeer strenge kwaliteits- en veiligheidseisen. Axess garandeert de kwaliteit van haar producten en is aansprakelijk voor de veilige werking, mits de installatie deugdelijk en volgens de fabrieksvoorschriften is onderhouden. Axess beschikt over goed getrainde en opgeleide onderhoudsmonteurs. Zij hebben voldoende onderdelen in hun servicebus om u snel van dienst te zijn. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat de monteur het onderdeel niet beschikbaar heeft, dan hebben wij in het servicemagazijn van Axess in Zaandam onderdelen op voorraad. Hierdoor kunnen wij u een snelle en betrouwbare service garanderen. Een Axess-monteur staat voor kwaliteit in producten en diensten, communiceert helder, houdt zich aan gemaakte afspraken en doet er alles aan om u te ontzorgen. Ondanks periodieke onderhoudsbeurten is een reparatie niet uit te sluiten. U krijgt vooraf een kostenraming van de benodigde reparatie. Zo staat u niet voor verrassingen. We kunnen na elke onderhoudsbeurt advies geven over de status van de liftinstallatie en te verwachten kosten. U kunt hier dus rekening mee houden in de budgettering. De liften van Axess zijn ontwikkeld onder de Machine-richtlijnen en daardoor niet keuringplichtig. Natuurlijk mogen ze wel gekeurd worden. Ook hierin wil Axess u graag ondersteunen. We kunnen voor u bemiddelen in het verzorgen van een liftkeuring. Na een keuring ontvangt u een goedkeuringscertificaat.